این تایپکم اومده براتون؟
#کودک_#شیردهی#شیرخشک_#رفلاکس

تصویر
۵ پاسخ

اره تورو خدا به زندگی عادیتون برسین جنگ هیچیش دست ما نیست متاسفانه ما اززهرطرف سوختیم. دگ ما خانوما باید ب بقیه انرژی و انگیزه بدیم

به به چ عالییی
ب تاپیک منم سر بزن🥰😍

منم صبح پاشدم لوبیا پلو درست کردم با پسر بخوریم. یکم اب بردارم بزارم کنار.یکم خونرو مرتب کنم. تا همسر بیاد. پسر کوچولوهم خوابه

کار خوبی میکنی، برا بازار رفتن مواظب خودت باش، ولی تولدشو حتما بگیر ، انشاالله جنگ هم به زودی تموم میشه

قبلا ندیده بودمش ولی الان که خوندم دلم شاد شد با شادیت
ان شاءالله که خیر باشه برات به همه کارات برسی

سوال های مرتبط