به نظرم دلوین قشنگه
ماهلین هم قشنگه
دلانا خیلی قشنگه
سوین نه
عالیه هر دوش من دلوین رو بیشتر میپسندم
دلوین عزیزم
سوین کمتره
دلوین قشنگتره
دلوین خیلی زیاد شده
منو همسرمم ب تفاهم نمیرسیدیم
ولی ی بار گفتم من دارم زحمت میکشم انقد عذاب میکشم استراحتم هستم حق اسمش بامنه و من انتخاب کردم اون میگفت دلارام
من گیسو انتخاب میکردم💕
دلارز
دلوین خیلی قشنگه
با سلین به نظر من
دلانا یعنی قلب مادر
دلوین خوبه
دلوین🥹
دلارا
من نیهان رو دوست دارم اسم سلیقه ایه عزیزم ببین کدوم شیرین تره برا خودتون اونو بذارین 🥰
دلوین
دلوین🥹
هلن و دلوین
دلارز پرنسا من خودم این دوتااسمو دوست دارم اما همسرم قبول نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.