۲ پاسخ

خب شما خوبه من الان۴ کیلو اضافع کردم ک زیاده

من اینجور بود بعدش دوباره رفتم دیدم ۲کیلو اضاف کردم دکتر گفت شیرینی نخور وزنت داره میرع بالا 😐

سوال های مرتبط