۸ پاسخ

فعلا سنگینه براش
از ۸ ماهگی ب بعد بده

عع چه خوب منم بدم پس😍

من یکو چرخ کرده رو با کره پیاز خوب سرخ میکنم بعد گوجه رنده شده میزنم با یکم آب میذارم قشنگ بپزه ماکارونی رشته ایی هم آبپز میکنم باهاش قاطی میکنم میذارم دم بکشه بعد قشنگ میخوره با وجوردی که اصلا غذای سفت یا انگشتی نمیخوره اما اینو میخوره

اره بابا

آره منم دادم ولی نمیدونستم ماکارونی رو چجوری بدم بتونه بخوره با دستم له کردم

من چند روز پیش چنتا همین فرمی ها قاطی سوپش کردم البته پوره شد

ارع دادم

کربوهیدراته دیگه مثل برنج

سوال های مرتبط

مامان دیاکوجون مامان دیاکوجون ۱۵ ماهگی
مامان نیلا🥹❤️ مامان نیلا🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی