خانما من ۲۹ هفته چهار روزمه بچم وزنش ۱۴۰۰ خوبه؟

۴ پاسخ

من ۲۸ هفته و ۴ روز رفتم ۱۲۰۰ بود

سلام شما تو چند هفته آزمایش قند دادین

اره عزیزم😍

اره عالیه
من ۲۸هفته رفتم ۱۰۶۰بود دکترم گفت کمه
چیا میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان گیلاس شیرینم 💕 مامان گیلاس شیرینم 💕 ۳ ماهگی
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد