اره خوبه
خیلی خوبه
خوبه عزیزم
یعنی ۲۹ و ۶ روزت بوده؟؟
اخه من شکمم هرکس میبینه میگه کوچیکه بچتم ریزه.میگن به۴ماه میخوره.
بعضیا میگن شکمت کوچیکه شاید بچت درشت باشه.
هنوز سونو نرفتم خیلی نگرانمم.
دکترم پودرلیدی میل داده.باید برم سونو دارم دق میکنم.خانما میان باشکم بزرگ۶ماو۷ماه دارن
شکم داری؟؟
منم امروز رفتم همین قدر بود
خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.