۳ پاسخ

بخار پز بهتره
بعدم لهش کن بهش بده

من پسرم پخته دوست نداره سيب خام بهش ميدم دوست داره
اگ نخورد ابپز بدون دوس نداره

من سیب و۴قسمت میکنم پوستشم میگیرم با ۱لیوان اب میپزم .حدودابیست دیقه ای امادس .له میکنم میشه پوره .

سوال های مرتبط