من دو وعده کامل و یه میان وعده میدم
صبحونش معمولا فرنی یا اوتمیل هست
بعدش بعد از ظهر اینا میان وعده میدم ک معمولا پوره سیب یا خرما و چیزای اینجوریه شامم یا سوپ یا الویه یا کته میدم
صبحانه اکثرا حریره بادوم...نهار سوپ شامم همون گرم میکنم
میان وعده سرلاک یا پوره هویج بعضی وقتا میانوعده نمیدم
پسر من صبحا فقط شير دوست داره بخوره
ميمونه دو وعده كه يه وعدش سرلاك.وعده دومش حالا يا سوپ يا فرني يا حريره بادوم
من فقط یک وعده میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.