۴ پاسخ

منم شیاف استفاده کردم تا دوماه درد نداشتم خوب بود چون اوایل درد زیاده

نمیدونم دکتر داد میگن جای بچه رو سفت میکنه لکه بینی هم نداشتم اما نوشت

اره شیاف این جوریه

برای چی شیاف استفاده میکردید

سوال های مرتبط