۴ پاسخ

سلام خوبین میخواستم بپرسم رفتید دکتر چی گفت؟ چون من الان شرایطی که نوشتید رو دارم

من بدتر از پریودشدم از قبلش که منو کشت الانم همونم

چندروز بعد قطع مدروکسی پروژسترون پریود میشیم ۲روزه قطع کردیم

یا تنبلی یا ضخامت رحمت

سوال های مرتبط