۴ پاسخ

یعنی چی تخمک نداشت؟
یعنی پوچ بودن فولیکولا؟
یا منظورت اینه تخمکا ضعیف بودن؟

کلا نداشتی یا زیر10بودی

تنبلی تخمدانه دیک قرص اینچیرا باید استفادع کنی

نارسایی تخمدان

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته دوازدهم بارداری
تنها تنها قصد بارداری