۱۲ پاسخ

من بچم ۴ بود دو هفتگی
دور روناش خط مینداخت و نم پس میداد ازون موقع دو می‌بندم براش

من پسرم الان ۵۵ روزشه امروز ۳ شروع کردم امتحانی
۲ معمولی خط کش میندازه دو کانال دار بد نیست ولی ۲ کانال دار و ۳ زیاد فرق نداره من ۳ شروع‌کردم چون ۴ تا خونه دارم

به وزن نیست جای کش که افتاد روی رونش عوض کن

دختر منم ۴۹۰۰ هست وزنش، تازه دیدم دور ران پاش یکم قرمز میشه، ۲،۳ روزه سایز ۲ میبندم، مولفیکس

من ۳میبندم با این وزن دو جای کش می‌بود

من دختر ۴ رو رد کرد دو بستم

دو ببند زیادم سایز دو استفاده نمیشه چون سایز دو سه مایبیبی تفاوتشون خیلی‌کمه

من از وفتی سه کیلو شد دو میبندم فرق زیادی نداره فقط جای کشش بهتر شد

۳ هم میتونه ببنده

اگ نم میزنه
یا دور پا کوچیکه
یعنی وقت عوض کردنه

2 ببند

اره دیگ باید سایز 2 بزنی

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی