۴ پاسخ

اره منم ۴/۵هستش پسرم اینبار سایز۲گرفتم روش نوشته از ۴تا فک کنم ۶/۵خط نمیندازه دیگه

من فقط یه بسته بزرگ براش ۱ استفادا کردم تقریبا ۲۵ روزه که ۲ میبندم پسرم ۵ کیلو هست

بله عزیزم ۲بگیرید براش.پسرمن ۵ونیم کیلوئه ۳میبندم وکاملا اندازس

من یک میبندم ولی ردش میمونه رو پاهاش
دو هم بستم اونم پس میده😑

سوال های مرتبط