۹ پاسخ

یه بار ۶۰۰ شبی دوبار ۷۰۰ سر جمع ۶ شب موند توی دستگاه

شبی ۴۰۰ گرفتم

شبی۷۰۰اجاره کردم

زردی ش چنده؟؟
من گرفتم تو دستگاه نموند بردم بیمارستان
به نظرم بیمارستان خیلی بهتر بود
۲۴ ساعت بعد مرخص شد

من دو روز و نیم گرفتم ۱۵۰۰ دادم

من گرفتم‌ شبی ۳۰۰

بستگی ب دستگاه داره
از۲۰۰ هس تا۹۵۰ تومان

شبی ۸۰۰

از ۳۰۰تا۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی