دستگاه زردی روکجابگیریم هزینش چقده

۸ پاسخ

من شبی ۴ گرفتم
۱۸ شبم گرفتم🫠

از دکتر اطفال اجاره کردم خودش داد .شبی ۴۰۰ برای دو شب ۸۰۰ واریز کردیم ...

منم گرفتم شبی ۹۵۰ تومن با ایاب وذهاب ۲۵۰۰ شد ۲ شب
مادر باید تن تن شیر بدی

ما تو دیوار پیدا کردیم شبی ۱۸۰۰

من شبی ۱۵۰ گرفتم تو شهرتون حتما هست کسی که کرایه بده بپرس از همشریات

دکتر داره بهت میده فک کنم شبی ۴۰۰ یا ۵۰۰ باشه

دیوار بگردی هست
یکی ا بچه ها میگفت من شبی پونصد گرفتم ع دیوار

یک میلیون یه روزش

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی