کودک پوشک شیرخشک

چرا هیشکی پیام منو نمبینه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اخه تا کی واقعا میخای بری خونه مامانت کجاست خدت کجاست خونت منم جمهوریم بغل بیتم

خونه منم رو ب روش پایگاه بسیج ولی خونه خودم راحت ترم

منم مجبوری اومدم از تهران به شهرستان خونه مادر شوهرم خیلی اذیتم کاش تموم شه اصا خیلی ناامید و افسرده شدم اک بچه نداشتم نمیومدم
ما که دیگ چیزی برا از دست دادن نداریم
با این زندگی مضخرفمون تو این کشوری ک هر دفعه یچی سرمون میاد
فقط جنگو کم داشتیم

چیه مگه خونه‌ی مامانته من خونه مادر شوهرمم بهتر از اینه ک بچه ها چیزی شون بشه

منم‌ سر کوچه پایگاه تازه پایین خونم‌ ی گردان سمت چپ هم ستاد..خلاصه وضعی داریم هی میریم و میایم

خونه ی ما هم چسبیده به مدرسه اگه بمیرمم تو خونه ی خودم بمیرم بهتره

منم از شروع جنگ خونه مامانمم واقعا دارم اذیت میشم اماکن نظامی زبادی توخیابونمونهد۳تا شو زده دوتای دیگه مونده

منم از اولش اومدم خونه مامانم موندم یه خیابون فاصله داریم . شوهرمم شبا میاد اینجا چون مامانم میترسه

درسته هیچ جا خونه خود ادم نمیش ولی مجبوری بمون

خب عزیزم راست میگن برو مخصوصن وقتی بچه کوچیک داری

خب برو خونه مامانت بمون دیگ

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۲ سالگی
مامان شاهان و هاکان مامان شاهان و هاکان ۲ سالگی