عزیزم قسمت فرزندپروری گهواره بصورت هوشمند بچه های همسن سال بچمون رو واسمون بالا میاره که دغدغه ها و سوالات مشابه داشته باشیم و بتونیم به هم راهکار بدیم، الان تازه کولیک و واکسن رو گذروندیم و تقریبا تو مراحل قطع شیر و لجبازی و... بچه ها هستیم.
منم دقیقا دیروز داشتم به این فکرمیکردم🤣🤣
اه تازه رفلاکس و کولیک لعنتی رو یادم رفته بود داغ دلم رو تازه کردی😂😂😂
خب دیگه از کولیک گذشته
ولی من باردار نیستم
از پوشکم نمیگیرم فعلا
فعلا باردارها نزاییدن 🤣 بعدش که بزان مشکلات رفلاکس و کولیک میاد وسط. بچه های ما هم که بزرگ شدن وقت کولیک اینا نست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.