۵ پاسخ

عزیزم قسمت فرزندپروری گهواره بصورت هوشمند بچه های همسن سال بچمون رو واسمون بالا میاره که دغدغه ها و سوالات مشابه داشته باشیم و بتونیم به هم راهکار بدیم، الان تازه کولیک و واکسن رو گذروندیم و تقریبا تو مراحل قطع شیر و لجبازی و... بچه ها هستیم.

منم دقیقا دیروز داشتم به این فکرمیکردم🤣🤣

اه تازه رفلاکس و کولیک لعنتی رو یادم رفته بود داغ دلم رو تازه کردی😂😂😂

خب دیگه از کولیک گذشته
ولی من باردار نیستم
از پوشکم نمیگیرم فعلا

فعلا باردارها نزاییدن 🤣 بعدش که بزان مشکلات رفلاکس و کولیک میاد وسط. بچه های ما هم که بزرگ شدن وقت کولیک اینا نست

سوال های مرتبط