۱۰ پاسخ

عزیزم ایران هم خودش ببخشید ک ر م داره گفتن بالگردشون زدن اونا هم شروع کردن .... اینا خیلی به خودشون و امکانات وتسلیحاتشون مینازن انگار مسابقه س
تا ایرانو نبرن به ۵۰ سال پیش ول نمیکنن
کاش تو همون حکومت میموندیم الان این وضعمون نبود بخدا

اره فعلا تو جنوب کشور داره حمله میکنه

روزافقط آتش بس انگار

فعلا ک داره میزنه اینسری بد قاطی کرده کله زرد
خدا بخیر کنه🥺

اللهم عجل لولیک الفرج

معلوم هست چی به چیه یه دفه آتش بس میشه دوباره شروع میشه وا😐😐😐😐

استرس گرفتم شدیدا😞

واای خواب از سرم پریده

خدا خودش رحم کنه😢

😐😐😐

تصویر

سوال های مرتبط