۱۷ پاسخ

نمیدونم چرا نمیتونم هضم کنم مزه تخم مرغ با کوبیده رو

خطر اسهال💩😈😷😂

طرز تهیشو میگی ؟

چطور درس میکنی گلم؟

مامان آرتام بسته شما اومد برای کار خونگی ؟؟؟

اولین بارم اینو دیدم

خیلی خوشمزست

خیلی خوش مزه ست با همبر من تو خونه درست میکنم با کوبیده ک دیگ عالی میشه

به به، بنظر میاد خیلی خوشمزه باشه😋😋😋نوش جونتون

اسهال در کمین هست

ابهت کوبیده رو زیر سوال بردی

نوش جان

وای چه خوشمزه . من تخم مرغو با همه چی دوست دارم. حتی بعضی وقتا رو ماکارونی نیمرو میریزم میخورم .

چرب میشه خیلی حس میکنم نوش جان

تخم مرغ و کباب باهم نمیسازه ک

حیف کوبیده😪

خوشمزه بود؟

سوال های مرتبط