۱ پاسخ

سلام اصن ب تلویزیون زیاد اهمیت نمیده عاشق گوشی که من بعضی اوقات درحد چند دقیقه اونم لج میاد بهش میده بعد که میگیرم گریه میکنه میگم ن تایمش تموم شد یکم گریه میکنه سرگرمش میکنم یادش میره

سوال های مرتبط