خانما تو هفته های من وزن بچم ۸۰۰گرم بود بنظرتون خوب بوده

۵ پاسخ

اره خوبع

بله عزیزم خوبه من 25هفته 900گرم بود

من 22هفته رفتم 532بود
گفت خوبه

اره خوبه من ۲۴ هفته و۵روز ۷۰۲ گرم بود

من اصن تو این هفته خودمو درگیر وزن نکردم🫠

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا روزهای ابتدایی تولد