۵ پاسخ

من بیبی لند ارتودنسی میدادم خیلی کم می‌گرفت یکی بهم گفت بچت میخای پستونکی شه اول بادومی بخر وقتی خواست دندونش در بیاد ارتودنسی بخر
بادومی خریدم راحت گرفت الان از دهنش به زور درمیارم شیر میدم😂

اونت بگیر

عزیزم دختر منم نمی‌گرفت
سر پستونک یکم با آب جوش نبات شیرین کن راحت میگیره

من دونمونه بی بی لند گرفتم‌نگرفت بعد رفتم‌مایا بادومی‌گرفتم‌زود گرفت

من اول ارتودنسی بی بی لند گرفتم نگرفت بعد رفتم‌معمولیشو گرفتم رفت🤣

سوال های مرتبط

مامان هاتف مامان هاتف ۱۵ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۴ ماهگی