اونت.
فقط اونت بگیر ۱۰۰ میگیره
شما پستونک بیبز گرفتی سرش همین رنگی؟
از موم عسله یا نه؟
اونت.
اونت خوبه
من هی رو شی گرفتم. برای منم همینه گ وقتی گشنه اس میگیزه بعد میندازه . ی کم اد بزن . میگیره .ولی باز ول میکنه 🤣🤣🤣
هیج راهی نداره خاهر
اونت رو مثل جان میگیره
اصلا نده
هی اور شی پسر من فقط همینو میگیره
من اونت دادم زیاد نمیگیره هم دوست دارم بگیره هممیگم بهتر ک کم میگیره بعد شش ماهگی خیلی وابسته میشه
پستونکیش نکن اگر دوست نداره
منم شیشه شیر بچه رو بیبز گرفتم اگه نگیره چی😫😫
بیبی لند طرح اونت بگیر
ارتودنسی بگیر ازاینایی ک سرش مث شسته دسته
من از روز بیمارستان دادم نمیگیره
اوق میزنه یا پرتش میده بیرون
برا منم درست نمیگیره و عوق میزنه ولی پستونک اونت ک گرفتم براش بیشتر از پستونکای دیگ میگیره
دختر منم پستونک نمیگرفت اما پیتونک فلیپس اونت رو میگیره کمی گرونه اما ارزش داره
من که از همون بیمارستان دادمش درست نمیگیره
کی دادی بهش؟اگه تازه دادی دیگه نمیگیره باید همون روز بیمارستان میدادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.