تب فرزند پروری تب

تصویر
۱۳ پاسخ

زمستون شده
شوهرم از شنبه داره کار می‌کنه چاره ای نیست این جنگ شاید چند ماه چند سال طول بکشه نمیشه خونه بمونن

همسر من میره سرکار

لعنتی هوا هم خوب نمیشه. سرما خوردم بدجور. منم شوهرم سرکاره

کار خودشه میره سرکار

شوهر منم از شنبه سرکار میره دیروز نزدیک کارشون انفجار بود زود تعطیل کردن امروز صبح بازم رفتن

شوهرمن میره سرکار اما خدا میدونم عاقبتمون به کجا کشیده میشه ،،،

بره اسنپ خب یکم
شوهر من سرکار میره

شوهر من ی پروژه خیلی بزرگ تو لامرد گرفتع بود رفت لامرد یک هفته موند خوشحال بودیم ک حداقل شب عیدی وضعمون خوبه لامردو زدن دقیقا کنار گوش شوهرم مهندس گفتع بود برید بعد جنگ کار کنید امدخ شیراز روزی ی تومن داره ک ی تومن اجاره‌خونه قسط میش

اره سر کاره

همسرم ازهمون روزاول جنگ رفته سرکارش.کارش کرجه همش هرساعت زنگ میزنم نگرانم

هوا خیلی سرد یاد و طوفان دیوونمون کرد
سرکار ۶ غروب میاد خونه

هر روز میره سرکار

سمت ما کلا ارومه و همسرم سرکاره

سوال های مرتبط

مامان 😍 Hakanm مامان 😍 Hakanm ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی