سرما خوردگی
تب‌‌……
فرزند پروری

تصویر
۶ پاسخ

منم در تلاشم بشم ۵۹کیلو

خب وخی برو
چرا موندی توخونه
دختر ما همش بیرونیم
میترکه ادم که

قدت چقده؟ 59 کیلو ک زیاد نیست

وزن هدف من خوشا به حالتان

منم باشگاه نمیرم دیگه از اینورم رژیم ول کردم هرچی رشته بودم پنبه شد تازه داشتم فرم میگرفتم🤧😤

منم موندم خونده همش دست وپام میگیره قبلا کلی پیاده روی داشتم

سوال های مرتبط

مامان 😍 Hakanm مامان 😍 Hakanm ۶ سالگی
مامان نازنین وشایان مامان نازنین وشایان ۶ سالگی
مامان نازنین وشایان مامان نازنین وشایان ۶ سالگی