۲۵ پاسخ

بعد میگن اینتر همیشه راست میگه درصورتی که گفته بود همه رفتن پناهگاه.بفرما

بابا خیلی باحاله این پزشکیان.مملکتو بدن دستش اوضاع بهتر میشه فقط حیف در عمل هیچ کارس😂خیلی بانمکه اصلا😍😂

ولی با وجود تمام حرصایی که بهمون دادن این مسوولا امروز خیلی بهشون افتخار کردم خیلیا تو جمعیت بودن بدون ترس

پزشکیان فکر کنم تنها کسیه همه دوستش دارن😂

خوش بحالش عقل نداره راحته ،نیششم تو این وضع مملکت شله 😏😏😏😏😏

یعنی این پزشکیان خیلی باحال 😂😂😂

خوب بود تو هفتا سوراخ قایم میشد یا بادیگاردا دورشو میگرفتن این بازیگرا دوهزاری جدیدا بدون بادیگارد جایی نمیرن این خاکیع دیگه

کلا این در به در مادر مرده تو این مملکت هیچ کارست🤣
چون میدونه خیلی مهم نیست بدون بادیگارد راحت اومده وگرنه ۳ تا گردن کلفت دور اژه ای رو گرفته بودن.

داش مسعود از خوبای تهران😅😅😅

قبلا براش نوشته بودن خداروشکر تو این ‌وضعیت حداقل ب پزشکیان خوش میگذره 😂😅

وای عاشقشم 😂

موتوریه چه خوشحاله 😄

وای کلیپشم طنز
انگار اومده پیاده روی صبحگاهی
تند تند راه میره روبوسی میکنه دست میده😂

خب چیه اومدیم پیاده روی میخاستید شماهم بیاید 🤭

خودش می‌گفت تو این یکسال که من رییس جمهور شدم بلایی نبود که دیگه نازل نشه😂😂😂

چرا عکسا باز نمیشن😶

😂😂😂

خیلی خاکیه لامصب 😂😂

قلبا عاشقه این بشرم‌من😂😂😂

پزشکیان تنها کسیه که بفکر مردم بود

وای این پزشکیان اصلا تو یه لیگ دیگه ست 😂 خیلی باحاله

خانوما اگه کسی یا اطرافیانتون ،تنبلی کلیه یا کم کاری کلیه داره حتما جواب بده خییییییلی نگرانم

وای اینو منم دیدم توی کانال کلیپشم بود😂

عاشقشم😅

واقیعه؟؟؟؟
یا ساختنش؟
کو بادیگارد پس

سوال های مرتبط