نگران نباش بنظر میخان دوباره مذاکره کنن
من ک کلا از خونه ساززدم بیرون 😭😭😭
درهای ما هم شکسته شیشه ریخته بغلمون رو خیلی زدم من خودم باردار بودم از ترس بچم سقط شد
از جاش کنده شد افتاد 😭😭
شیشه هاتون رو درست کردین؟
من از اولم بودم خونم
نگران نباش عزیزم نترس
انشاالله که دیگه اتفاقی نمیوفته، توی این مدت سعی کن روال آروم و عادی داشته باشی، خونه رو مدیریت و امن تر کن، که اگه دوباره رفتی مشکلی نباشه، این لیست جدیدی وسیله بنویس که با خودت ببری، اما درکنار اینا سعی کن خونه رو امن کنی که خونه خودت بمونی،
الهی بگردم نگران نباش جنگ نیست دیگه، دیوونه یه غلطی میکنه اینو ببین:
🔴اظهارات ترامپ کودک کش: در حال حاضر هیچ جنگی در کار نیست، ما یک محاصره دریایی داریم و آنها هیچ تجارتی انجام نمیدهند/عصر ایران
هیچی نمیشه خیالت راحت
تا سه شنبه که گفتن اتش بس فعلا خبری شاید نباشه
پنج شنبه هم دور دوم مذاکرس
ما هم بعد چهل روز هفته پیش برگشتیم، انشالله که دیگه جنگ نمیشه، فعلا حداقل تا دوهفته فکر نمیکنم جنگی بشه، تا بعدشم خدا بزرگه
من از اول تهران بودم..جایی نرفتم
من خونه ام بندرعباس
اکثرا برگشتن ولی شوهرم
نمیزاره میگه خطرناکه
قراره حالا دوباره مذاکرات بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.