خدا از باعث بانی این همه درد رنج مردم نگذره خدا اگه جای حق نشستی هر کس به این مردم بی پناه ظلم میکنه بزنش ب زمین گرم جوری که مایه عبرت همه بشه بخدا ما مردم ایران دیگه رد دادیم ی روز نباید آرامش داشته باشیم همش ی چیزی باید فرو کنن 😭😭😭😭
آبجی نمیتونی برینتوی روستای یه خونه اجاره کنید این چند وقت را حداقل بچه هات راحت باشن آخه روستا هزینه هاش کمتره یا اگه تو روستا هستین ببینین کسی خونه اجاره نمیده برید اونجا واقعا اینجور سخته
خاهر گلم این روزا هم میگذره
یه زمانی یادت میوفته به بچه هات و نوه خان میگی
خودت رو پیر نکن
میگذره
ماهم شرق هستیم خانوادمم همه هستن همه هم موندیم توی جنگ۱۲روزه ازصدای پدافندا هم میترسیدیم ولی الان چون امیدم ب خداست ازهیچی نمیترسم حتی اکه از صدا جنگده هام بدنم لرز بگیره پیش بچم وانمود نمیکنم و فقط توکل بخدا میکنم الان اکثره جاها همینه ترجیح میدم توخونه خودم اکه قراره اتفاقی بیفته باشم
کاملا درکت میکنم،خونه ماهم شرق تهرانه،بعداز هفده روز رفتم خونه،بلند بلند داشتم گریه میکردم میگفتم خدایا به من قدرت بده نترسم بشینم خونه خودم،فعلا که خونمم،دیروز اومدم برم یه خرید کوچولو برای یخچال کنم،یه خیابون بالاتر رو زدند انقدر وحشتناک بود که توخیابون داشتم سکته میکردم،فقط میگم خدا به دادمون برسه...
بابا بی خیال ما هم شرق تهران کنار نیرو هوایی هستیم اصلا هم جایی نرفتیم
منم آواره م ،خونم جای حساسی نیست ولی خیلی میترسم دخترمم به شدت میترسه از صداها
منم مثل شمام مجبور شدم اجاره کنیم ما هم شرق بودیم
برو بمون خونت ببین اینو باور داشته باش که قسمتت با رفتن و خدایی نکرده شهید شدن باشه شهرتو عوض کنی هم نمیتونی ازش فرار کنی .دیروز تو شهر ما مسکونی رو زدن ٨ نفر شهید شدن نگو بدبختا همون شب از تهران رسیدن مثلا از جنگ فرار کردن اینجا گریبانشون رو گرفتو شهید شدن .
خواهر منم شرقه با دوتا پسراش مونده خونش منطقه نظامی هم هست شوهرشم فوت شده
حق داری والا سخته خیلی با بچه
منم ی ماهه اوارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.