اشتباه نکردید عزیزم بچه شما است مسئولیتش باشماست بهش فکر نکنید
جاده هست و هزار اتفاق دور از جونشون البته اما آدم بچش با خودش باشه بهتره
نه خوب کردی
به این فک کن خدایی نکرده کوچکترین اتفاقی بیافته
چیکار میکنی؟
همممه بهت میگن توووو مادری نباااید میزاشتی بره
یه نه بگو و خودتو راحت کن
انشالله این اتفاق،باعث بشه دیگه بچه رو نخواد
با پسرتم صحبت کن
بستگی به شناخت خودت از فامیل داره من بودم اجازه میدادم چون هم مطمئن هستم ازشون هم یه تنوع برای بچه هام هم اینکه خیلی چیزها یادشون دادم
من چون به خانواده شوهرم کاملا اطمینان دارم اجازه میده
بارها شده من خیلی کار داشتم بردارشوهرم بچم پارک برده که بتونم به کارام برسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.