تب فرزند پروری کودک

تصویر
۸ پاسخ

همه همینن ب دل نگیر چرا این جزییات و برا خ. دت بزرگ میکنی. والا اگه بخاییم ب ابن جزییات فک کنیم پیر میشیم

بنظرم نه برو نه دیگه زنگ بزن مادربزرگ منم همینجور ب مامانم و خالم رفتار میکنه بعد خاله هامم همینجور باهمدیگه برخورد میکنه دقیقآ همون خالم ک مادربزرگم عاشقش بود هواش داشت شکایت مادربزرگم کرد برا ارثیه مطمعن باش یه روزی خانوادت پشیمون میشن

عزیزم بیخیال این حرفا شو خانوادتن دیگه وقتی میتونی گله کنی که بری اونجا بهت بی احترامی کنن یا بهت محل نزارن مخصوصا به شوهرت

دقیقا همون وضعیتم
من همیشه زنگ زدم و از اول عید هرشب مهمونی و دورهمی و مارو خبر نکردن
شوهرمم میگه اخه تویی که این رابطه رو نگه داشتی چرا زنگ میزنی 😔😔😔
یک هفته اس زنگ نزدم
حتی چندشب پیش نزدیک خونه ام حسابی بزن بزن بود و پرتابه داشت
یه پیام ندادن

خب همین چیزای کوچیک و برای خودت بزرگ میکنی و حرص میخوری برا هکین فک میکنی از جذابیتت کم شده من ۸تا خاهر دارم بینمون هم خیلی فرق میزازن خیلی از لحاظ سفره انداختن هم حمایت که دوچ من که برام مهم نیست از یه جایی ب بعد باید بگی ک و س خار دنیا وادماش.. ول کن بابا فردا که تو بری دورتو بگیرن هو خوبه... هر گل یه بویی داره یا اگه رو مخته خودت زنگ بزن حال و احوال کن چ اشکال داره....

زنگ نزن هرووقت اونا زدن فردا پسرفرداش زنگ برن گ دیگ نزن تا اونا بزنگن

خوب زنگ بزن بهشون به خنده بگو خوب دورتون شلوغ یادی از من نمی کنین ببین چی میگن

آره حق داری عزیزم.خب علتش چیه

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی