پرکاری داشتم خیلی وقته قرصامو ول کردم
من تقریبا همشو دارم هم این وری هم اوری🙄😂
من پرکاری دارم،بد کوفتیه آدم از شکل میوفته،همش باید به بقیه توضیح بدی که رژیم نیستی و این تروئید لعنتی اینجورت میکنه،بقیه چیزاشم که بماند😮💨
من کم کاری دارم ولی کل علائم رو دارم😅
من پرکاری دارم اما همه علایم رو دارم
عاا من همه علایمشو دارم🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.