فرزند پروری فرزند پروری کودک کودک کودک

تصویر
۶ پاسخ

پرکاری داشتم خیلی وقته قرصامو ول کردم

من تقریبا همشو دارم هم این وری هم اوری🙄😂

من پرکاری دارم،بد کوفتیه آدم از شکل میوفته،همش باید به بقیه توضیح بدی که رژیم نیستی و این تروئید لعنتی اینجورت میکنه،بقیه چیزاشم که بماند😮‍💨

من کم کاری دارم ولی کل علائم رو دارم😅

من پرکاری دارم اما همه علایم رو دارم

عاا من همه علایمشو دارم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی