تب
اسهال
شیرخشک
پوشک فرزند پروری
کودک

۲ پاسخ

برا ما که دل و دماغی نمونده.هر کاریم میکنیم مجبوری به خاطر بچه ها

اخبار دیشب رو دیدم.کل ایران دیشب درگیر بودن.ای خدا این چه بلایی بود شب عیدی برای مردم.الان همه باید دغدغه سبزی پلو شب رو داشته باشن نه این وضعیت.خیلی ناراحتم.شما چیکار میکنید

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۶ سالگی
مامان علیهان مامان علیهان ۶ سالگی