برا ما که دل و دماغی نمونده.هر کاریم میکنیم مجبوری به خاطر بچه ها
اخبار دیشب رو دیدم.کل ایران دیشب درگیر بودن.ای خدا این چه بلایی بود شب عیدی برای مردم.الان همه باید دغدغه سبزی پلو شب رو داشته باشن نه این وضعیت.خیلی ناراحتم.شما چیکار میکنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.