۱۷ پاسخ

اینم گلدونم اینجا خونه مادر شوهرم خونه خودمون نبردم بزارم فعلا

تصویر

من خیلی دلم از این ظرفا میخواد

مبارکه بخدا که همه رو مفت گرفتی

سرویس چوبتو خیلی خوب خریدی من پارسال سادشو خریدم خیلی دوسش دارممم ولی ی سبک دیگس

خیلی خوشگله مبارکت باشه

مبارکه عزیزم خیلی قشنگن

مبارکه ان شاالله با دل خوش ازشون بهره ببری 😍

بله زیباست ب شادی استفادع کنید

خیلی خوشکلن مبارکهههه😍

خیلی نازه مبارکت باشه. ولی کاش گل طبیعی میخریدی خیلی بهتره .مصنوعی بعد یه مدت دل و میزنه

مبارکت باشن خیلی قشنگن. خانوم خوش سلیقه🌹

سلام خیلی قصنگه مبارکت باشه عزیزم قیمت ظروف رومیشه بگی

ظرف های پذیرایی قشنگن اگه پیجیده داره لطفا برای ماهم بزارید

مبارکه قشنگه

مبارکه خیلی قشنگن قیمت سرویس چوبو میدی؟

آره خوشکلن مبارکت باشه🤩 چند شد؟؟ گل مصنوعیه؟

مبارکت باشد عزیزم.خیلی قشنگه

سوال های مرتبط