طبیعیع عزیزم من هنوزم صبا بیدار میشم سبکه تکون میخوزه ولی شبااااا سنگینم
منم شبا اینطوری میشم
علت دقیق شو نمیدونم
ولی فکر میکنم بخاطر پوزیشن بچه است
شبا با پاها به معده فشار میاره و از اون ور باسن محکم میچسبه به شکم
من دقت کردم وقتی نفخ دارم سنگینم وقتی نفخ ندارم سبکم
دقیقا منم اینجورم همشم استرس میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.