۷ پاسخ

تا ده روز فک کنم اوکیه

من هشت روز گذشت بعد زدم

چنروز تاخیر ایرادی نداره
من ۴ ۵ روز دیرتر بردم

ببر بهداشت غرب تهران تو دستغیب هست تا ساعت یک هم هستن

بهداشت بازه

منم امروز بعد ده روز براش زدم ببرش جاهای دیگه

برو بهداشت بازه
و میزنن اگه نبودن بهداشت های دیگه هم قبول میکنن به عنوان مهمان میزنن برات

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی