تا ده روز فک کنم اوکیه
من هشت روز گذشت بعد زدم
چنروز تاخیر ایرادی نداره
من ۴ ۵ روز دیرتر بردم
ببر بهداشت غرب تهران تو دستغیب هست تا ساعت یک هم هستن
بهداشت بازه
منم امروز بعد ده روز براش زدم ببرش جاهای دیگه
برو بهداشت بازه
و میزنن اگه نبودن بهداشت های دیگه هم قبول میکنن به عنوان مهمان میزنن برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.