بچه کوچیک داری الانم زایمان دوم داشتی؟؟ سخت نیس؟؟؟
پسر منم خون نیومد از نافش فقط خشک نگهش دار
دختر منم بود فقط اب نخوره
حس میکنم پوشکش هم سفت بستی زیرش
عیبی نداره ولی اگ ادامه دار شد ببر دکتر میسوزوننش ... چون ممکنه بیمارستان خوب نبریده باشه بندنافو
ن گلم نترس با پنبه و یکم آب گرم تمیزش کن دستکاری نکن
تتراسایکلین چشمی بزن
پس مشکلی نداره؟!
اشکال نداره با پنبه براش تمیز و خشک کن
خیس نکنیش دستم نزن خودش خوب میشه
من خودم یکم سشوار گرفتم اینجوری ک شده بود مواظب باش پوستش نسوزه
چیزی نیست تنیز و خشک نگه دارید خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.