۷ پاسخ

اره نسخه وب

تحت وب و اوکی هم هست

اره همش هنگه ولی خب یک سال بیشتر روبیکام با وب انگار داره جون میکنه

نصب نمیشه که تحت وب دیگه منم ترجیح میدم نداشته باشم خیلی مسخرست
روبیکا تحت وبم بدرد نمیخوره

اره من نسخه وب دارم

من تحت وب دارم

نسخه وب بله

سوال های مرتبط