فرزند پروری ،پوشک ،شیر خشک ،واکسن

تصویر
۷ پاسخ

۳۵.۵ خوب نیس ها
اگ ب تب سنجت خاطر جمعی بچه اصن تب نداشته و شما پاراکید دادی
بهداشتم باید با دماسنج میگرفته

بهش نده دیگه چندساعت بعد تبشو بگیر ببین چنده
۳۵ خیلی پایینه دیگه

الان خودت دست بزن ب سرش چندثانیه نگه دار ببین تب داره یا ن... تب با گرم بودن بدن فرق داره آدم متوجه میشه

دمای بدنش پایینه نده

الکی نده
بچه ها موقع دندون دراوردن سرشون داغ میشه ولی دماسنج عدد نرمال نشون میده ، تب نداره بچه
اونم باید با دماسنج میگرفت نه دست 😑

دختر منم سر و بدنش همیشه گرمه دمای بدنش هم همیشه ۳۶.۴ هست

دیگه نده اگه باید بین ۳۶ تا ۳۷.۵ باشه بیشتر شد بده همم ببر دکتر شاید جایی از بدنش عفونت هست

سوال های مرتبط

مامان آروین و آراد مامان آروین و آراد ۱ سالگی
مامان ❤️ آیهان مامان ❤️ آیهان ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی
مامان 🩵🦔 🩵 مامان 🩵🦔 🩵 ۱ سالگی