۵ پاسخ

آره من از 33 هفته داشتم

توی بارداری همه چیز از ۳۴ هفته ب بعد طبیعیه🤣واژن درد خو کلا از همون اولم هست بخاطر وزن بچه ک میره بالا و فشار روی مثانه و لگنه

وای من وقتی میخوام پاشم بشینم اینقد درد میکنه که کلافه شدم دیگه

منم همینطور
نمیشه هم این ورزشها رو انجام داد آخه

منم درد میکنه میگن. طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وپنجم بارداری