آره من از 33 هفته داشتم
توی بارداری همه چیز از ۳۴ هفته ب بعد طبیعیه🤣واژن درد خو کلا از همون اولم هست بخاطر وزن بچه ک میره بالا و فشار روی مثانه و لگنه
وای من وقتی میخوام پاشم بشینم اینقد درد میکنه که کلافه شدم دیگه
منم همینطور
نمیشه هم این ورزشها رو انجام داد آخه
منم درد میکنه میگن. طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.