دوروز از سزارینم میگذره دستو پاهام ورم کردن چرا؟

۹ پاسخ

طبیعیه گلم منم اینجوری بودم حتی صورتمم ورم داشت من تو بارداری اصلا ورم نکردم ولی سزارین باد کردم

منم اینجور شدم ورمم تا ده روز موند خیلی اذیت بودم راه رفتن برام سخت شده بود دستام درد گرفتن نمیتونستم بچه رو بغل کنم دیگه

من پاهام هرکدوم انگار بیست کیلو شده بود خونه رو زیاد گرم نکن وقتی می‌خوابی یا می‌شینی یا دراز کشیده هستی ی بالشت زیر پاهات بزار خوب میشه

منم داشتم جوراب مخصوص بپوش و راه برو دوروز دیگ خوب میشه

منن از همون اول عمل داشتم. راه بری
خوب میشه

ببین علائم امبولیه خطر ناکه سریع بگو شوهرت از داروخونه برات جوراب امبولی بخره خوب بپوش بعد تو هر حالتی هستی نشسته یا خوابیده پاهاتو عینن کلاج ترمز گرفتن ماشین ورزش بده زیر پاهاتم بالش بزار

منم ورم کردم بعد زایمانم راه برو ورمت میخوابه

درد داری هنوز؟

انوکسا باید بزنی بهت داده

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری