۶ پاسخ

برای بچه های زیر ۵سال که سوءتغذیه دارن واریز کردن

از کجا بفهمیم ؟؟ من از بله نگا کردم همون ۳ میلیون هس

برای بچه ها هم ریختن من نمیتونم وارد شمیم بشم؟

برا سو تغذیه هر بچه ای ۸۰۰ میریزن دهک ۶ و ۷
کالابرگ خودمون که نیست

میگن برای بچه ها۸۰۰ریختن.ازکجافهمیدین ؟چه کدی بزنیم؟

الان رو دهک نیس ک رو کد ملیه

سوال های مرتبط