برای بچه های زیر ۵سال که سوءتغذیه دارن واریز کردن
از کجا بفهمیم ؟؟ من از بله نگا کردم همون ۳ میلیون هس
برای بچه ها هم ریختن من نمیتونم وارد شمیم بشم؟
برا سو تغذیه هر بچه ای ۸۰۰ میریزن دهک ۶ و ۷
کالابرگ خودمون که نیست
میگن برای بچه ها۸۰۰ریختن.ازکجافهمیدین ؟چه کدی بزنیم؟
الان رو دهک نیس ک رو کد ملیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.