سلام کرم شقاق سینه با قیمتش معرفی میکنید

۴ پاسخ

هیدرودرم حدود۱۵۰ عالیه عزیزم

تصویر

من استفاده نکردم

من ماستلا گرفته بودم ١/٢٠٠ قبلا خيلي خوب بود ولي قيمتش بالاست احتمالا با قيمت ها مناسبتر از هم ميتوني جيز خوبي بگيري

سلام من توشیردهی اولم که سینه هام زخم شده بوداستفاده کردم اصلاتاثیرنداشت راضی نبودم توی شیردهی دوم اومدم یه تیکه پلاستیک فریزرگذاشتم روی نوک سینه هام شیرخودمومیزدم وپلاستیک میزاشتم روش اینجوری زودترخوب شد

سوال های مرتبط