۵ پاسخ

لازم نیس شیر خشک بریزی
چون خود هویج شیرینه با آبجوش رقیق کن

اره ولی همشو بریزی زیاد میشه

بله عزیزم

اره...همشو نریز یه مقدار بریز شل نشه

اره هم سیب زمینی

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری