۱۷ پاسخ

من دخترمو میزارم تو لگن بازی کنه.اسباب بازی هم میدم دستش.اول خودمو میشورم سر همین بازی میکنه ذوق میکنه.بعد یکبار سرشو میشورم.یکبار تنشو.

۳ بار بدنشو میشورمم بعد سر آخر که میخوام بیارمش بیرون ۲ بار سرشو شامپو میزنم

منم یه بار سرش و می‌شورم
دوبار بدنشو

یک بار کافیه چه خبره عزیزم
عادتش ندین از همین الان
دکتر نویان بعد اینکه دید بدنش خشکه گفت شامپو بدنش رو عوض کن یا حتی یه حموم درمیون بزن براش

یبار بدن لیف میکشم یبار سرشو شامپو میزنم مگه چقدر مو دارن یا چقدر کثیفن

من یکبار بابا همش خوابن ته کثیفیشون غذا خوردنشونه

من دوباربدنش رو لیف میزنم یکبارهم سرش رومیشورم

دوبار بدنش یه بار سرش

اکثرا ی بار..چون میترسه اب رو سرش بربزم

منم ۲ بار میزنم و اینکه شامپوش چشمش رو نمیسوزونه

دو بار میزنم من

من دوبار میزنم ..کلا پسرم حمومو خیلی دوست داره گریه نمیکنه

یک بار بسه

منم همینطور کلادوبار

یبار بسه .مگ چقد مو دارن

منم مثل شما
بستگی داره گریه کنه یا نه

یبار شامپو میزنم چون گریه میکنه بدنشم یکبار

سوال های مرتبط