۵ پاسخ

ن عزیزم دکتر به من گفت خطری براش نداره اما این عددم باید بیاد پایین تر برسه به ۴و۵..
بهم گفت مرتب فقط شیر بدم
البته گفت دو روز کلا شیر خودتو قطع کن
شیر خشک بده

نه فقط زود زود شیرش بده و جاش خنک باشه

نه بعد از ۷ روز دیگه دستگاه نمیزارن الان کبدش تشکیل شده و خودش داره خودشو تمیز میکنه فقط اصلا نزار گشنه بمونه و آب بدنش کم بشه زیادم گرمش نکن

نه اوکیه زیر ۱۰
قطره میده دکتر

ن عزیزم زیادبالا نیس نترس
باشیردادن‌مرتب
شیرخشت خوردن خودت
خوب میشه
گرم خیلی نگهش ندار

سوال های مرتبط

مامان آیلین🧿هامین مامان آیلین🧿هامین ۱۳ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی