پسر من ۱۲ بود دکتر گفت دستگاه نمیخواد، مدام شیر دادم و خونه رو خنک کردم خوب شد
ن دخترم من نزدیک ۱۵بود دستگاه نزاشتم
نه با شیردهی زیاد دفع میشه
محیط خنک و شیر زیاد حتی اگه لازم بود شیرخشک بده با سرنگ
زردی بچه من ۱۵ بود (از رگ دستش خون گرفتن از پاشنه خون نگرفتن )
دکتر گفت یا بستری کن یا دستگاه بگیر ببر خونه که من دستگاه اوردم خونه
من 12بستری نکردم
نه فقط بهش زیاد شیر بده
گرم نگهش ندار که عرق کنه
باید اب بدنش از طریق ادرار دفع بشه تا زردیش خوب بشه
شنیدم بالای ده میره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.