خانما جواب بدین .



پوشک فرزند پروری شیرخشک شیر

تصویر
۲۳ پاسخ

من برای پسرم طلا میخریدم یکمم دست بهشون نزدم شوهرمم بخواد دست بزنه بهش میگم
طلایی هم خودم داشته باشم و استفاده نشه میزارم روی طلاهای پسرم

اونا برای خودشون تیست مگ؟ برای ایندشون پس انداز میشه

ن من همیشه مامانم میگ طلا بچرو ادم نباید بفروشه اونا بزار برای سرمایه گذاری براشون طلا خیلی خوبه بنظرم برای سرمایه جفتشون طلا بگیر ولی بازم هرکاری ک خودت میدونی ب صلاح انجام بدم من طلا دوس دارم ولی اگه داشته باشمم نمیدازم چون طاها خیلی ریز ظریف دوس دارم ولی تو مادری همه چی بهتر میدونی باز

به نظرم بفروش برو دستبند بخر هم استفاده میشه هم پس اندازه دور که نمی‌خوای بریزی همونو نگه می‌داری بزرگتر که شدن واسه خودشون میشه

بنظرم اینو بده برا خودت بنداز
بعدن برا اونام بخر

هرکاری ب صلاحته انجام بده بخرش ب نیت بچه ها بزرگ شدن برای درس دانشگاهشون .من طلاهامو برایهمین نیت داره ک برا دانشگاهش خرج کنم

عزیزم بذار براشون یادگاری بمونه الان ک نباید حتما استفاده بشه
پول خودتو الیزابتی چیزی بخر زیاد ک شد دستبند بگیر
یاهم بذارشون برای اینده بچه

من طلا های دخترم دست نمیزنم اصلا
مال خودشه تا الان ی پلاک ی النگو چندتا سکه گرفتم براش

من باشم چیزی که واسه بچم باشه دست نمیزنم
دخترم دنیا اومد چند تکه طلا براش گرفتیم
الان فقط گردن بندش رو براش انداختم
النگو هاش براش بزرگه هنوز
گوششم سوراخ نکردم که گوشواره براش بزارم

دختر منم دوتا پلاک و دوتا گوشواره داره که استفاده نمیشه و تو کمده ولی من به شوهرمم گفتم هیچوقت به فروش طلاهای دخترم فکر نکن
واسه خودشه دیگه
هرسال واسه تولدشم یه تیکه کوچولو میخرم میزارم روش

نه بزار برا خودشون بمونه
مطمین باش بعدا نمی خری براشون

ولی تمام طلاهای منو فروختیم دو دست ست سرویس پنج تا انگشتر چهار تا النگو و ساختمون سه طبقه کشیدیم برا خودمون الان چیزی ندارم بندازم حس پوچی میکنم برا همین پرسیدم ..

من باشم اینکارونمیکنم
الان خودم چندتا انگشترام تنگم شده گذاشتم برادخترم
کلا هرطلایی استفاده نکنم میزارم برابچام
ازاونارو براخودم برنمیدارم
چون برا ایندشونه

من باشم این کارو نمیکنم اونا رو نگه دار یادگاری

بزار بمونه برا خودشون

من طلا و یا حتی سکه گرمی هایی که به نیت دخترام گرفتمو نمیفروشم.
پیشنهاد میکنم شمام نفروشی

نه الان طلا اومده پایین اون وقت که گرون بود باید میفروختی و الان میخریدی
الان با همان پس انداز یه تکه طلا بخر

بنظر من نگه دار بزرگ شدن بده ب خودشون برو هرچقد ک پول نقد داری ی چیز گوچیک بگیر چون اونارو بفروشی اجرتم میگیرن ازت

اگه پول نقد داری و میتونی تعویض کنی و چیز دیگه بگیری خب خوبه

من این کار رو نمیکنم این برا خودشون برا خودم میرم یه چیز کوچیک میگیرم

خب بزار یادگاری واسشون بمونه

اره. نگهدار
حیفه. بعداً یه کم بزرگ بشن میندازن

اره عزیزم اینجوری استفاده هم میشه

سوال های مرتبط