۸ پاسخ

وای منم مثل توام😐۱۲ فروردین طبیعی واسه ۵ فروردین داده
چی گفت دکترت

مال منم 18اما برا سه فروردین نامه بستری داد

دیره

مال منم ۱۸ ام هست ولی ۲ فروردین داده

اره دیره ولی منم طبیعی ۱۷بهمن بود بهم ۱۲بهمن تاریخ داد ولی خداروشکر دردم شروع نشد
ولی احتمالش زیاده
۱۰روز زودتر میزد خوب بود یعنی ۸ام مثلا

از من ۱۷ فروردین تاریخ طبیعی ۴ روم نامه داده

چرا خیلی دیره تا اون موقع احتمال خیلی زیاد هست که درد طبیعی بگیری باید دوهفته زودتر بده

خیلی دیره درد میادا😑هفته ۳۸ برندارن بچه رو تو هفته ۳۹/۴۰ احتمال اینکه بره تو کانال زایمان زیاده

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد