بعد شیر خودرن سینه بچه های شمام خس خس میکنه؟

۳ پاسخ

واسه رفلاکس چیکار میکنیین خانما منج همش فک میکنم بچم سرماخورده،اما هیچی از دماغش نمیاد شیرم خوب میخوره،فقط همش سینش خس خس میکنه

خس خس واسه رفلاکسه عزیزم دختر منم داره

خس خس نشونه رفلاکس پسر منم داره

سوال های مرتبط

مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی