۱۰ پاسخ

دختر منم از ماه پیش منو باباشو صدا میکنه ب باباش میگه دد
بمن میگ مامان هرازگاهیم ننه

آقاآرادجان میگه زیادباباولی گاهی هم ماما

دختری مامان بابا وامی و دد و اده میگه

دختر من همش ماما میگه

دختر من ماما نمیگه از اول بابا میگه 🤐

نیکان جان منم نمیگه☹️ از اول فقط می‌گفت بابا😅

خیلی حس خوبیه..پسرم دیروز گف ماما

😍😍😍😍

گوارای وجودت این حس ناب💕😍

دختر من هنوز نمیگه🥲

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩵🩷 مامان 🩵🩵🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیاشا و 🤰🏻 مامان کیاشا و 🤰🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورهان و نوژان مامان نورهان و نوژان هفته سی‌وهشتم بارداری