دختر منم از ماه پیش منو باباشو صدا میکنه ب باباش میگه دد
بمن میگ مامان هرازگاهیم ننه
آقاآرادجان میگه زیادباباولی گاهی هم ماما
دختری مامان بابا وامی و دد و اده میگه
دختر من همش ماما میگه
دختر من ماما نمیگه از اول بابا میگه 🤐
نیکان جان منم نمیگه☹️ از اول فقط میگفت بابا😅
خیلی حس خوبیه..پسرم دیروز گف ماما
😍😍😍😍
گوارای وجودت این حس ناب💕😍
دختر من هنوز نمیگه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.